maandag 10 juni 2013

Hulp van 'boven'?







Ken je dat? Gaat de telefoon, nét op het moment dat een eindje verderop je favoriete muziek heerlijk luid zijn energie staat te verspreiden. 

Het overkomt me wel vaker, maar afgelopen week was het schering en inslag, zo vaak zelfs dat dit geen toeval meer kan zijn. En nee, ik zit niet te wachten op een heleboel telefoontjes nu om het eens goed uit te testen, want ik weet zeker dat dat geen gehoor krijgt. 

Steeds opnieuw... gaat de telefoon... oeps radio... hoor ik zo'n stemmetje in mijn hoofd 'neem nu maar gewoon op!' Dat doe ik dan ook en meteen op het moment dat het gesprek begint... ploep... radio uit... 'Dank je wel' zend ik dan uit. Na het betreffende gesprek, binnen korte tijd, ik krijg vaak niet eens de kans om naar mijn computer te lopen waar de online-radio aanstaat, gaat de muziek, ploep, weer aan. 'Dank je wel' zend ik wederom uit of zeg het zelfs hardop. En ik kan weer verder met waar ik mee bezig was. 

Vanochtend ook weer. Ik was onze huiskamer en gang aan het vegen. Manlief ving het gebeuren op en vroeg 'Waarom sta jij zelf nog te vegen?' hahaha...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten