maandag 30 maart 2015

Train yourself to find the blessing in everything.






Vertaling:
Train jezelf om het goede in alles te vinden.

Je kunt er ook een ‪affirmatie‬ van maken:
'Ik train mezelf om het goede in alles te vinden.'

Als je dat nog wat moeilijk vind, kun je ervan maken:
'Ik sta ervoor open het goede in alles te leren zien.'
of
'Ik stel me ervoor open het goede in alles te leren zien.'
en vul dat eventueel aan met:
'Ik vraag de Engelen, Gidsen, Meesters en andere begeleiders uit de Lichtwereld mij bij te staan in dit bewustwordingsproces.'

Op die manier zet je een poort in je onderbewustzijn open,
en stel je je open voor hulp uit de Lichtwereld.
Je kunt de affirmatie dus wat afzwakken tot een niveau dat voor jou geloofwaardig is om mee te werken. Een affirmatie die volledig tegen je gevoel in gaat werkt vaak niet.


In atelier/praktijk De Witte Waterlelie wordt vaak gewerkt met affirmaties. Ze zijn bijvoorbeeld een krachtige toevoeging aan het werken met bloesemremedies of spagyriek essences of wanneer je bepaalde patronen in je dagelijks leven wilt doorbreken. Heel krachtige vormen van affirmeren zijn bijvoorbeeld de MIR-Methode en Ho'oponopono. Wil je weten wat affirmaties voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met

dewittewaterlelie@gmail.com



Wil je meer lezen over affirmaties?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten