maandag 20 april 2015

Peace Be With You



Muziek en meditaties voor het Innerlijk Kind.

Ik had het eerder vandaag over een mooi 'behangetje'... Nou, al luisterend - toch wel enigszins onbewust, het is tenslotte mijn 'behangetje' tijdens mijn werkzaamheden in de praktijk - naar de radiozender Vocal New Age kwamen er aan de lopende band prachtige klanken uit mijn boxje, maar opeens was dat 'behangetje' geen behangetje meer, werd ik even heel stil van binnen. Diep geraakt. Welke hemelse klanken troffen daar mijn ziel? Natuurlijk ging ik toen op zoek naar waar dit moois vandaan kwam, want deze oor- en hartstrelende klanken wil ik wel vaker horen...

Hoe gaat zo'n zoektocht in z'n werk... Eerst maar eens kijken welk lied door wie gezongen wordt op de internetradiozender:
Shaina Noll, met 'Peace be with you' van haar album 'Songs for the Inner Child'.
Kijk dat was het dus... Mijn Innerlijk Kind werd heerlijk verwend. En dan kan ik toch niet anders dan mijn boekhouding en andere dagelijkse bezigheden even staken?

Tja, dan zoek je een filmpje met de betreffende muziek op op YouTube, zodat het weer terug te vinden en vooral terug te luisteren is:






En dan op zoek naar de tekst:



Peace be with you, oh my dear one
Peace be with you, precious child.
Peace be with you, oh my dear one
Peace be with you precious child.

Angels hover all about you
They protect you night and day
Angels hover all about you
They will guide you on your way.

God is with you, oh my dear one
God is with you, precious child.
God is with you, oh my dear one
God is with you, precious child.

You are blessed and you are holy
Precious gift God gave to me
You are blessed and you are holy
You’re an angel I can see.

Peace be with you, oh my dear one
Peace be with you, precious child.
Peace be with you, oh my dear one
Peace be with you precious child.




En die heb ik gevonden op de website van Shaina Noll herself.

Natuurlijk wil ik dit even met je delen, want ook velen onder mijn lezers zullen hun Innerlijk Kind van Hemelse klanken willen voorzien. Heerlijke verwennerij... Geniet-ze...







Wil je meer aandacht schenken aan het Innerlijk Kind...


Een mooie meditatie waar bovenstaande muziek in is opgenomen:










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen