maandag 20 juli 2015

Nieuwe boek Mireille Mettes: 'Waarom ben ik in Vredesnaam op aarde?



Vorige week was het dan zover... Het nieuwe boek van Mireille Mettes lag in de brievenbus. Ik ben er al even in gaan lezen en het begin is al net zoveel belovend als ik de MIR-Methode van Mireille heb mogen ervaren. Dus ik ga gauw verder lezen, maar niet zonder jullie eerst op de hoogte te stellen van het bestaan van dit boek en een aantrekkelijke korting die nu nog geldig is en waar jij dus van kunt profiteren als jij geïnteresseerd bent in wat Mireille ons nog meer te vertellen heeft.






Mireille Mettes ken je misschien wel van de MIR-Methode. Zeker als je bij mij in de praktijk als cliënt of cursist begeleid wordt is die kans héél groot. Want ik ben héél enthousiast geworden over de MIR en help Mireille dan ook graag deze methode uit te dragen. Zovelen hebben er al baat bij gehad!

Jullie stellen jezelf vast wel eens die vraag: 'Waarom ben ik in Vredesnaam op aarde?' Zeker geen gekke vraag. Er zijn natuurlijk sowieso geen gekke vragen, maar deze al helemáál niet. Vanuit de numerologie, de astrologie en in het werken met orakelkaarten in de Celtic Reading komt het vaak naar voren wat nu de bedoeling is van jouw leven hier op Aarde. Wat kom je hier nu eigenlijk doen? Vaak is de vraag meer nog: waar is dit toch allemaal goed voor? Ik heb daar zo mijn verhaal bij, dat inmiddels wel bekend is als je al eerder in dit blog gelezen hebt en ook de MIR-Methode heeft daar een héél duidelijke stap in laten zien, stap 9: Missie verduidelijken. En dat is een leuke...
Als we onze missie gaan leven.... super! Ik weet er alles van en ja, dan dwaal ik weer eens af, proberend te voldoen aan verwachtingen van anderen, aan verwachtingen van mezelf. Dan komen er motieven boven die te maken hebben met mijn heel oude stukje en dan zoek ik de commercie weer op, het 'brood op de plank brengen' en hoe gek dat ook lijkt: dan gaat de rem erop. Dan komt er zo goed als niets meer uit mijn handen, want dan wil ik alles tegelijk. En dat kan natuurlijk niet. Want ook mijn dag heeft 'maar' 24 uur. Dat is mijn struikelblok dat ik mag opruimen. Ik wil mijn missie leven, zonder me daarin te laten belemmeren door anderen, hoe goed de bedoelingen van die anderen soms ook zijn. Hoe groot de belangstelling voor iets ook moge zijn, ik kan niet aan ieders vraag voldoen, ik moet kiezen... Nee, ik kan niet voor iedereen voldoen aan de verwachtingen. En ja, in mijn enthousiasme en in de dingen die ik soms laat zien, weet ik dat ik verwachtingen schep. Ik ben nu eenmaal een duizendpoot, spring van de hak op de tak, van het een naar het ander en ben overal even enthousiast over (binnen het mandala-tekenen, de bloesemtherapie, numerologie, etc. etc. alles waar ik nu al mee werk, maar o zo veelzijdig is). Enthousiasme werkt aanstekelijk en voor ik het weet ligt er weer een vraag... Kun jij... oeps... ben daar nog lang niet klaar voor. En voor ik er klaar mee ben heb ik al weer ergens anders mijn oog laten vallen. Zo komt er natuurlijk uiteindelijk niks constructiefs uit mijn handen, want ideeën komen er meer en meer. En met mijn eigen spirituele groei ontstaan er weer nieuwe inzichten, waardoor oude cursussen naar mijn gevoel niet meer vertegenwoordigen waar ik nu voor sta. Afijn... een vicieuze cirkel die mij zeker niet dient, want waar leidt dit toe? Wat is nu het doel van dit alles? Wat is nu mijn eigenlijke missie om in de wereld te zetten? Mijn ontwikkeling gaat als een speer, maar waartoe? Wat is het doel? Mogelijk kan Mireille me met dit boek helpen een antwoord te zoeken... Ik weet dat ik moet kiezen, dat ik me ergens toe moet richten, maar waartoe? Er is zó veel en ik heb zó veel ideeën. Meer ideeën dan tijd om te leven. Denk dat ik genoeg inhoud kan bedenken voor wel 10 levens of meer... Benieuwd of Mireille me kan helpen.
Aankomende 2 en 3 oktober ga ik bij haar de cursus Coachen met de MIR-Methode volgen, maar nu eerst dit boek...

Wat staat er achterop dit boek te lezen? Vertelt alvast iets over de inhoud van het boek:

Een boek voor mensen die iets willen, maar niet durven.
Voor mensen die iets kunnen, maar het niet laten zien.
Voor mensen die iets weten, maar het niet durven te zeggen.

Misschien voel je je al aangesproken? Die middelste is wel mijn ding, geloof ik. Iets kunnen, maar het niet laten zien. Ik vertelde het hierboven al... legio ideeën, genoeg inspiratie, opleiding en vaardigheden, maar dan... En ja, misschien is het ook wel een beetje dat eerste. De laatste niet, dat heb ik nu wel achter de rug. En och, wat een spiegeltjes om me heen met dezelfde euveltjes... Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... Ja ja... ook een therapeut heeft haar eigen leerweg te gaan in het leven ;)

De rug van het boek vertelt echter nog meer...

Veel mensen leven met de vraag: 'Waarom ben ik in Vredesnaam op aarde?' Door dit boek te lezen wordt het duidelijk wat jouw missie is. Het zal je verhelderen welke stappen je kunt zetten. Het zal je aanmoedigen om keuzes te maken en stelling te nemen. Om je waarheid te spreken, om te stralen en om te leven als een bewust mens dat graag bijdraagt aan een fijnere wereld.
Positieve veranderingen in de wereld beginnen met jou. Jij hebt daar een belangrijke rol in. Mireille Mettes, ontwikkelaar van de MIR-Methode, laat je zien hoe die rol eruit ziet. Met voorbeelden, zodat je jezelf erin kunt herkennen. Ze daagt je uit en moedigt je aan om je ogen te openen en jezelf toe te staan je volle potentieel te leven. Het gaat je verrassen, omdat het totaal geen zware weg is, maar juist de weg van de minste weerstand. Dat wat voor jou is weggelegd, is het lichtste en leukste wat je kunt bedenken. Daarnaast legt Mireille uit hoe wij met zijn allen werken aan het bereiken van vrede in de wereld. En... dat we daar dichter bij zijn dan ooit!

Ik weet niet of jij al nieuwsgierig bent geworden? Ik wel.
Doordat ik het boek besteld heb krijg ik een 'dankjewel' kortingsbon op de aanschaf van het boek, voor mezelf of om weg te geven. Nou, ik geef het graag weg en deel dit dus met jou.

Tot en met 31 augustus geldt er bij aanschaf van dit boek bij Mireille een kortingscode (niet in combinatie met andere kortingscodes). Wanneer je bij bestelling via de website van de MIR-Methode de kortingscode 'Wereldvrede' intypt krijg je 25% korting op de prijs van het boek. Je betaalt dan geen € 25,- maar € 18,75.
Ga voor bestelling van het boek naar de website:
http://www.mirmethode.nl/



Mireille Mettes




Mireille, ontzettend bedankt voor al het moois dat je in de wereld brengt met deze methode!
Ik maak er dankbaar gebruik van, niet alleen voor mezelf, maar ook help ik je graag deze methode verder te verspreiden. In praktijk De Witte Waterlelie wordt deze methode toegepast door cliënten en cursisten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen