dinsdag 28 juli 2015

Weleda Calendula Billenbalsem 30 jaar!






Weleda Calendula Billenbalsem bestaat 30 jaar. Weleda biedt producten op de markt waar ik volledig achter kan staan en deze balsem heb ik voor onze kinderen, toen zij nog klein waren, ook altijd gebruikt.

Ik ontving een nieuwsbrief voor het aanvragen van een sample van Calendula Billenbalsem voor babietjes. Dat kan dan opgehaald worden in een filiaal van De Tuinen.

Nu wil de ervaring dat deze crème ook heel fijn is bij smetplekken en het voorkomen daarvan. Dus misschien zijn er ook volwassenen die last hebben van smetplekken, of verzorgenden of mantelzorgers die cliënten/familieleden/vrienden hebben die last hebben van dit euveltje, die deze balsem eens willen proberen. In dat laatste geval wel even overleggen natuurlijk met betrokkenen en eventuele behandelaars!

Ik mag dit bericht delen met iedereen waarvan ik vind dat ze dit cadeautje verdienen, dus bij deze... voor de lezers van dit blog:

http://www.anpdm.com/newsletterweb/4344504B7745465B4578404259/41455843794644514077484A5F4371


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen