dinsdag 4 oktober 2016

Beter magnetronvoedsel met de ‘onderzetter-graancirkel’



Het gemak van een magnetron wordt overschaduwd door de berichten over en ervaringen met belabberde en zelfs schadelijke kwaliteit van het voedsel dat eruit komt.
Emoto liet al weten wat magnetron straling doet met water:






Derhalve gebruik ik het liefst geen magnetron. Want water dat geen mooie 6 puntige kristallen meer oplevert is niet gezond voor ons.
Wat doet een magnetron dan met ons voedsel? Er is hier op het internet al veel over geschreven. Ik ga daar in dit bericht niet op in.

Water wordt hier thuis gefilterd met een Brita kan en daarna opgeladen met de edelstenen Amethist, Rozenkwarts en Bergkristal (de Gouden Driehoek) én verder gevitaliseerd met een Flower of Life.
Dat is duidelijk te proeven, veel zachter en lekkerder water, wat duidelijk makkelijk door het lichaam op te nemen is, dan rechtstreeks uit de kraan of gekocht flessenwater. Het smaakt puur.
Hoeveel waarde je hieraan hecht is natuurlijk een eigen keuze, ikzelf weet dat ik me beter voel als ik water op deze manier drink, dan wanneer ik ander water drink, dus ik neem ook altijd 'mijn eigen water' mee als ik van huis ga. Op z'n minst zorg ik voor een 'Gouden Driehoek' aanwezigheid in mijn drinkfles als ik onderweg mijn fles bij wil kunnen vullen, maar liefst neem ik zoveel water van thuis mee als onderweg nodig zou kunnen zijn.

Maar ja, die magnetron... Ooit aangeschaft toen ik nog niet zo Bewust bezig was in mijn dagelijks leven, vanuit het gemak van opwarmen van maaltijden als manlief erg laat thuiskwam en ik met onze zoons al gegeten had. En ja, ik kon er soms ook nog in koken bij tijdgebrek.
Mijn weerzin tegen de invloed van de magnetron op het voedsel heeft 'm weliswaar in de keuken laten staan, maar gebruikt heb ik hem daarna nauwelijks nog, hoewel het gemak ervan soms nog lonkt.
Nu kwam ik dit artikel op het internet tegen en dat wil ik graag met jullie delen.
Ik heb zojuist meteen een graancirkel onderzetter gemaakt (uitgedraaid en geplastificeerd).

Ikzelf heb ook meteen maar een glas thee gezet, eentje mét en eentje zonder Graancirkel Onderzetter.
Zonder... tja... niet lekker, doods, het lijkt niet helemaal helder meer te zijn, schuimkraag en geen luchtbelletjes verder in het glas, ligt me zwaar op de maag, ondanks dat ik voorbehandeld water gebruik (zie boven).
Mét? Lekker zacht kopje thee (het voorbehandelde water is in ere gebleven), het is helder en ziet er levendig uit met luchtbelletjes door het hele theeglas.
Conclusie: wat het gedaan heeft met het water, weet ik natuurlijk niet, geen wetenschappelijk onderzoek, maar het kopje thee klaargemaakt in een magnetron mét Graancirkel Onderzetter smaakt beter, ziet er gezonder uit en voelt in de maag aan als licht en makkelijk opneembaar door het lichaam.

Hier kun je dus mee experimenteren, dat snap je, en ik laat je bij deze graag delen in deze ontdekking.
Dit is het bewuste artikel. Doe ermee wat jij wilt. Mijn eerste indruk is gunstig.

Een optie voor experimenteren is bijvoorbeeld deze test.
Wie doet 'm en laat hieronder zijn/haar ervaringen weten?

Ben trouwens sowieso benieuwd naar jullie gedachten hierover.
In een volgend artikel kom ik terug op de werking van graancirkels, afbeeldingen, woorden, bloesems, edelstenen, etc. op water en dus ook op jezelf (ruim 70% uit water bestaand).
Want ik weet dat dit werkt, al zal de wetenschap het vooralsnog misschien bestempelen als een placebo-effect. Maar ja, het blijkt dus wel... hoe krachtig is de menselijke geest in het geval van een placebo-effect? Super toch? Dat het placebo-effect bestaat en werkt is wetenschappelijk dus al aangetoond. Hóe het werkt? Dat is nog steeds een raadsel.

In het artikel wordt een 'stikker symbool' (sticker?) genoemd voor op mobieltjes en zo, maar ik zou niet weten welke dat is. Iemand anders misschien?





Deze bijzonder simpele graancirkel/formatie wordt ont-dekt op 11-08-2012 (numerologisch 11 11 2) 
Hij speelt een essentiële rol in het artikel van Hans Andeweg. 
Kijk ook naar de foto’s onder dit artikel voor de magistrale wijze waarop de bossen graan zijn geordend.. 
Het werk van mensen met plankjes..??




Artikel
http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/beter-magnetronvoedsel-met-de-onderzetter-graancirkel/
2014 © Ir. Hans Andeweg –
Centrum voor ECOtherapie (ecotherapie.org)







De kwaliteit van eten uit een magnetron staat al lang ter discussie. Niet alleen de voedingsstoffen worden negatief beïnvloed, maar ook de hoeveelheid levensenergie. Het is mogelijk om de energie van het eten te harmoniseren èn te verbeteren met een graancirkel, die je onder de magnetron legt. Hier vertel ik graag het hele verhaal van mijn/onze ont-dekking..!



Sneller boos door magnetronvoedsel…


Een magnetron is een soort oven waarin met microgolven (microwaves) voedsel verwarmd of gekookt wordt. Voedsel bestaat net als alle materie uit moleculen. Deze moleculen bewegen. De bewegingsenergie van moleculen nemen we waar als de temperatuur van het voedsel. Heet voedsel bevat snellere moleculen dan koud voedsel. De moleculen van water, suiker en eiwit reageren op de microgolven van de magnetron. Ze gaan sneller bewegen zodat het voedsel warm wordt en tenslotte gaat koken. Sinds de jaren 1980 wordt de magnetron steeds meer aangetroffen in de keuken.

De kwaliteit van magnetronvoedsel staat sinds die tijd al ter discussie.
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat vitamine B12 in vlees, melk en kaas door magnetronstraling wordt veranderd in inactief B12. De voedingswaarde van het eten neemt zodoende af. Het is ook bekend dat sommige plasticdoosjes in de magnetron ´afgeven´, waardoor er gifstoffen in het voedsel terecht komen. De Zwitserse arts Dr. Hertel deed onderzoek naar magnetrons en publiceerde zijn resultaten in 1991. Hij constateerde dat er meer leukocyten zaten in het bloed van mensen die magnetronvoedsel hadden gegeten. Leukocyten zijn witte bloedcellen die een rol spelen in het immuunsysteem. Met andere woorden: het lichaam triggerde het imuunsysteem om de gifstoffen uit het magnetronvoedsel uit te schakelen.

Mensen die veel magnetronvoedsel eten zouden sneller boos worden en meer last hebben van opvliegers. Ze zijn onrustig, ongedurig en vaak gestrest. Dit komt omdat de structuur van het voedsel en de trillingsfrequentie van de moleculen wordt veranderd. Magnetrons laten de moleculen niet alleen sneller bewegen maar veranderen ook hun draairichting. Dat is de hoofdreden dat voedsel uit magnetrons zijn vitaliteitswaarde verliest. Alle stoffen vibreren en vooral levende materie. Door de draairichting van moleculen te veranderen wordt levend voedsel dood.







Minder levensenergie
In de voormalige Sovjet-Unie was dit bekend. In 1976 werd de magnetron daarom verboden. Eén van de redenen was dat magnetronvoedsel een degeneratie teweeg brengt in de hersenen van de mens. Een andere reden was dat de levensenergie van mensen en dieren die magnetronvoedsel eten sterk afneemt. Tijdens de perestrojka werd het verbod opgeheven.

De negatieve invloed van de magnetron op de kwaliteit en de levensenergie van voeding werd in 1996 door de Wetenschapswinkel van Wageningen Universiteit bevestigd. In het onderzoek werd de voedingskwaliteit van biologische voedingsmiddelen bereid in de magnetron, op gas en op een inductiekookplaat onderzocht.

Het effect van gas- en inductiekoken op de voedingskwaliteit was vergelijkbaar. De magnetron scoorde het laagst en helemaal bij het onderdeel ‘uitstraling en levensenergie‘. De energie van op een inductieplaat gekookte producten was het beste, gevolgd door gas. De allerlaagste energie hadden magnetronproducten.




Het is voedseldeskundige David Wolfe, die met een revolutionair boek 
de energetische uitstraling van voedsel in beeld bracht. (klik voor artikel hier op de site!)



Ik was nauw betrokken bij dit onderzoek omdat ik het team onderzoekers van de vakgroep ‘Ecologische Landbouw’ had getraind, die deze energetische waarnemingen deden. De uitstraling van een gezond product is groot en de overgangen in de uitstralingslagen zijn ‘zacht’ en ‘vloeiend’. Daarentegen is de uitstraling van een ongezond product klein en zijn de overgangen ‘hard’ en ‘scherp’. Bij de magnetronproducten was dat overduidelijk het geval.

‘Het is er, maar nu nog niet’…
In het voorjaar van 2012 vroeg de eigenaresse van een kinderdagverblijf of ik misschien iets wist om de gestreste uitstraling en de lage levensenergie van voedsel uit een magnetron te verbeteren. Er waren in het dagverblijf veel kinderen met verschillende soorten eten. Zij kon waarnemen hoe de voedingskwaliteit negatief werd beïnvloed door de microgolven van de magnetron, maar helaas was er geen andere mogelijkheid om zoveel eten tegelijk op te warmen.








Haar vraag sprak mij direct aan, want jaren eerder had ik een vergelijkbare vraag gekregen om de straling van mobieltjes te harmoniseren. En ik heb daarvoor een ‘stikker-symbool‘ ontwikkeld, die nog steeds goede diensten bewijst. Maar ik wist meteen dat dit symbool ongeschikt was voor de magnetron. Toen ik mij vervolgens op het magnetronsymbool concentreerde, klonk er onverwacht een stem in mijn hoofd die zei: ‘Het is er, maar nu nog niet.‘

Ik begreep de boodschap niet en besteedde er verder dan ook geen aandacht aan. Meteen ging ik aan de slag; het symbool moest werken, eenvoudig toepasbaar zijn en er ook ‘eenvoudig‘ uitzien. Dus geen vreemde tekens met allerlei tierelantijnen, maar iets dat je overal kon neerleggen, zonder dat het meteen opviel en allerlei vragen opriep.

De weken daarna liet ik mij allerlei symbolen invallen. Ik tekende vormen, kleurde ze en zocht tussendoor op het internet naar ‚het middel‘. Mijn pogingen waren zonder succes en steeds klonk er helder in mijn achterhoofd: ‘Het is er, maar nu nog niet‘. Hoezo? Ik snapte er niets van. Toen de eigenaresse eind mei 2012 vroeg of ik de oplossing had gevonden, moest ik haar teleurstellen. Dat bleef zo in de maanden daarna. Alle pogingen waren vruchteloos. Ik ging met vakantie en mijn zoektocht verdween ongemerkt naar de achtergrond.






Een geschenk van de ‘graancirkelmakers’..
Ik was terug van vakantie toen ik de dame van het kinderdagverblijf, eind augustus 2012 weer sprak; “En?” vroeg ze me vertwijfeld. Ik schrok, want ik was -eerlijk gezegd- haar vraag totaal vergeten; maar meteen flitste door mijn hoofd: ‘Het is er!‘Ik begreep toen onmiddellijk wat ‘het‘ was; het symbool was een graancirkel..!

Graancirkels ken ik al sinds 1994 en vanaf die tijd zijn hun afbeeldingen een vast onderdeel van de energetische huisapotheek van elke ECO-therapeut. De energie van graancirkels is fantastisch en ontzettend complex. Zij kan voor allerlei doeleinden worden gebruikt. Het staat voor mij ook vast, dat deze prachtige formaties, waarvan sommige meer dan 200 meter in doorsnede zijn en uit meer dan 400 cirkels bestaan, niet door mensen, maar door andere ‘wezens‘ worden gemaakt.







Er had steeds geklonken: ‘Het is er, maar nu nog niet‘, want de ‘magnetron-graancirkel‘ was nog niet verschenen op het moment dat ik mijn zoektocht begon. Inmiddels wel. Ik ging meteen naar www.cropcircleconnector.com en begon te zoeken bij de graancirkels uit augustus 2012. Het waren er meerdere, zelfs hele mooie en complexe, maar ik herinnerde mij dat het symbool eenvoudig moest zijn.

Mijn oog viel toen op een ronde graancirkel, die er op het eerste gezicht simpel uitzag, maar bij nadere beschouwing bleek te bestaan uit een complex patroon van golvend tarwe. De graancirkel was op 11 augustus 2012 gevallen bij ‘Stone Pit Hill’ in de buurt van Bishops Cannings in Wiltshire, Zuid-Engeland. Ik noemde hem spontaan ‘De Onderzetter‘.

Ik was blij en dankbaar dat de graancirkelmakers mijn vraag hadden gehoord en dit symbool hadden gestuurd. Een groot geschenk! We werken in de ECOtherapie veel met de energie van graancirkels maar deze vorm van samenwerking was volledig nieuw voor mij! 


Experimenteren met de Onderzetter
Echter, de Onderzetter moest nog natuurlijk nog bewijzen dat hij werkte. Zou de afbeelding met de graancirkel de energetische kwaliteit van eten uit de magnetron werkelijk verbeteren? In het ‘Centrum voor ECOtherapie’ in Marl, Duitsland en in de verschillende ECOtherapie-cursussen van 2012 en 2013, hebben we toen een experiment gedaan dat iedereen zelf thuis ook kan herhalen.






Eerst hebben we een glas kraanwater 2 minuten in een magnetron opgewarmd en daarna de uitstraling waargenomen en de energetische (o.a. BOVIS) waarden gependeld. In vergelijking met de uitstraling van onbehandeld kraanwater was de uitstraling van het magnetronwater veel kleiner en zaten de overgangen in de uitstraling helemaal vol met zogenaamd ‘negatief oranur’; dat is een vlijmscherpe energie, die bij veel mensen zelfs pijn doet aan de handen. De andere energetische waarden zoals Bovis, poa en orgon daalden ook schrikbarend door de magnetron.

Vervolgens hebben we de 'Onderzetter‘ onder de magnetron gelegd en het experiment met een nieuw glas kraanwater herhaald. Het resultaat was werkelijk verbluffend: de uitstraling en de energetische waarden van dit ‘Onderzetter-water’ waren groter en hoger dan het magnetronwater. De uitstraling voelde heel harmonisch aan; de overgangen voelden ‘zacht’ en ‘vloeiend’.

De uitstraling en de energie van het Onderzetter-water waren zelfs beter dan van het onbehandelde kraanwater. We hebben dit experiment vele malen met ander kraanwater, andere magnetrons en andere mensen herhaald, elke keer met hetzelfde positieve resultaat..!!





Ook Judith Moore en graancirkelonderzoeker Johan Keijser 
hebben samen al de graancirkel-energieën geduid. (klik HIER voor artikel over dit boek)




Inmiddels gebruikt de eigenaresse van het kinderdagverblijf de Onderzetter al meer dan een jaar met veel plezier en succes. Ik heb sinds 1996 geen voedsel meer uit een magnetron gegeten maar doe dat weer, nu de 'Onderzetter' onder de magnetron ligt op plaatsen waar ik onderweg soms eet.

Het leuke is dat ik ook niet meer weet bij wie en waar hij ligt; het is dus een soort ‘blindonderzoek‘ als het eten dampend op mijn bord verschijnt: ‘Is het met of zonder Onderzetter bereid?’ Maar het resultaat is elke keer eenduidig: je voelt en proeft de Onderzettter-energie meteen en naderhand staat niet mijn hele spijsvertering op z‘n kop..!

Eet smakelijk! Last but not least.
Vanzelfsprekend is magnetronvoedsel nu niet ineens ‘heilig‘, nu er een graancirkel is die de energie kan harmoniseren. De invloed van deze onderzetter op de energie van het voedsel is markant, maar we hebben het effect op de voedingsstoffen (nog) niet onderzocht. Dat zou interessant zijn!


Er gaat niets boven echt en eerlijk voedsel van biologische producten, die met hart en ziel zijn klaargemaakt boven de eigen haard, want die is écht goud waard. Eet smakelijk! Maar mocht je een keer met een hongerige maag gevangen zijn in het jachtige leven van alledag en de magnetron is écht je enige uitweg, dan weet je dat je op eenvoudige wijze de energie van je maaltijd kunt verbeteren. Ik geef de 'Onderzetter' graag verder, want het is een mooi en praktisch geschenk. (klik HIER voor instructies en afbeelding (pdf)). En als er volgende keer nog eens een stem in mijn hoofd klinkt, zal ik er beslist beter naar luisteren….!



Hans Andeweg





Centrum voor ECOtherapie, Oppauerstraße 10, D-45772 Marl, Duitsland.



Wij horen graag je ervaringen met de onderzetter en als je het leuk vindt,

kun je ze mailen naar info@ecotherapie.org

Bij voorbaat hartelijk dank!



0641840555 of 0049-2365699395.



********

Voor de goede orde plaatsen we hier de foto’s van deze graancirkels,
zoals die verschenen op de genoemde site van de cropcircleconnector.com.
Duidelijk is te zien dat het ‘eenvoudige karakter’ van deze formatie maar schijn is..!
Kijk naar de uiterst complexe wijze waarop deze formatie is gemaakt..







Hier, in huize Moorman, ligt vanaf vandaag dus een Graancirkel Onderzetter of een Onderzetter Graancirkel onder de magnetron voor wie hem toch wilt gebruiken.


Wil je het genoemde boek 'Werken met de Graancirkel Codes' bestellen, dan kan dat hieronder door op de afbeelding te klikken:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen